Prosjektlederhode med hjerte for organisasjonshelse?

Bildeweb_alt4

Arbeidsmiljøhuset søker proaktiv og løsningsorientert kundeansvarlig


Stillingen er besatt.
For oss er Pernille drømmesjefen. Hun er oppriktig, full av respekt for alle type mennesker, hun ser folk (sånn virkelig ser dem), hun er rimelig rå på kommunikasjon – og om mulig enda bedre til å lytte. Det er ikke bare kundene våre som får utbytte av Pernilles gode egenskaper, det gjør også vi som jobber med henne. Nå trenger vi en ny kundeansvarlig som vil skape skikkelig gode arbeidsplasser sammen med oss. Arbeidsmiljøhuset tilbyr helhetlig bedriftshelsetjeneste med mål om effektiv arbeidsflyt og et godt arbeidsmiljø hos våre kunder. Vi vet at god struktur er nødvendig for verdiskaping, men også at x-faktoren ligger i å skape en kultur der folk både trives og presterer.

Som kundeansvarlig vil du jobbe tett med både Pernille og resten av oss. Vi tror du har erfaring med mennesker og koordineringsoppgaver, at du har innsikt i hvordan organisasjoner fungerer, og at du er trygg i situasjoner der du på egen hånd jobber med- eller hjelper mennesker. Du har en oppriktig interesse i menneskene du jobber med, du bygger raskt tillit og er raus med egen kompetanse. I tillegg bør du ha kapasitet til å lytte, stille spørsmål og kunne foreslå og iverksette tiltak basert på den innsikten du tilegner deg. For deg er ingen utfordring for stor eller for liten – du er god på å finne løsninger og har en utpreget «vi finner ut av det»-holdning.

Dine ansvarsområder:

  • Ansvar for egen kundeportefølje – herunder løpende dialog og oppfølging av kunder
  • Prosjektansvar – sørge for at kunden får det de trenger og forventer til avtalt tid
  • Kartlegging og analyse – sørge for skreddersydd BHT for et optimalt arbeidsmiljø
  • Koordinering av team og oppgaver ihht. kundens behov og bestilling
  • Planlegging av BHT-tiltak og aktiviteter hos kunde

Dette får du hos oss:

  • En travel og meningsfylt hverdag. Du gjør arbeidshverdagen bedre for andre mennesker
  • Lønn! Konkurransedyktig sådan. Det er en selvfølge, men er greit å nevne synes vi
  • Kontor på Ullevål Stadion. Buss, bane og gang- og sykkelvei et steinkast unna
  • Fleksitid og fleksisted. Vi sørger selvsagt for utstyret du trenger så det funker å være fleksi
  • Et inkluderende arbeidsmiljø der du kan være deg selv. Vi heier på alt fra SUP til Stand up
  • Pernille – som sammen med resten av ledelsen og administrasjonen skaper et varmt, energisk og inkluderende arbeidsmiljø der vi tror du vil trives skikkelig godt

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning – gjerne innen noen av våre tjenesteområder, eller innen fagområder som pedagogikk, kommunikasjon eller prosjektstyring
  • Erfaring med prosjekt- eller kundeansvar, eller en tilsvarende rolle som krever god struktur og evne til koordinering
  • Førerkort er en fordel da noe arbeid hos kunder må påregnes
  • Vant med digitale verktøy og lav terskel for å ta i bruk nye it-løsninger

Personlige egenskaper:

  • Du er på og får ting gjort. Du er kjapt på ballen, proaktiv og svarer raskt
  • Du er en relasjonsbygger som tar godt vare på de båndene du har. Både personlig og profesjonelt
  • Du er analytisk og reflektert. Du stiller de rette spørsmålene og er alltid nysgjerrig på å lære noe nytt
  • Du får mye gjort når du har mye å gjøre – og du har strukturen som må til for å få en travel hverdag til å fungere
  • Du tar raskt til deg ny kunnskap og anvender den i praksis
  • Du jakter alltid de beste løsningene og har et øye for kontinuerlig forbedring
  • Du kommuniserer med tydelighet og varme både muntlig og skriftlig



Stillingstittel: Kundeansvarlig
Arbeidssted: Oslo // Ullevål Stadion
Søknadsfrist: Stillingen er besatt
Søknad og CV sendes til: post@karing.no – Merkes: Kundeansvarlig – Arbeidsmiljøhuset

For mer informasjon om stillingen kontakt Arbeidsmiljøhusets rekrutteringspartner Marit-Helen Kåring på telefon: +47 907 45 699 eller e-post: marit-helen@karing.no


Arbeidsmiljøhuset – for effektiv arbeidsflyt og godt arbeidsmiljø

Arbeidsmiljøhuset er leverandør av Bedriftshelsetjenester (BHT) med spesialkompetanse innen HMS og HR. Vi har offentlig godkjenning, og har medarbeidere med lang erfaring innen ulike bedriftshelsetjenester. Vi er et tverrfaglig team som tror ekstra sterkt på tiltak som sikrer kvalitet og effektiv arbeidsflyt. Vi ser alle våre kunder som partnere der vi sammen jobber vi for et arbeidsmiljø som gir den beste helsegevinsten – både for enkeltperson og bedrift.

Vi jobber målrettet for å være den leverandøren av BHT som er best på drift, organisasjon og ledelse i HMS-arbeidet. Vi er en nøytral tredjepart som jobber med å opprettholde, forebygge og gjenopprette miljø og struktur, og vi har lav terskel for henvendelser. Det er lett å få tak i oss og vi kan drøfte problemstillinger i et uformelt miljø – men alltid med faglig kompetanse i bunn.

Stillingstittel:

Arbeidssted:

Søknadsfrist:

Send inn en søknad

"(Påkrevd)" obligatorisk felt

Max. file size: 300 MB.
Last opp din CV